MAJAKORD OTEPÄÄL
TULLES
- esitage teenuse saamiseks vajalikud dokumendid;
- majutuse korraldab kliendisuhete spetsialist koostöös kasvataja või lapsehoidjaga;
- juhul, kui Teil esineb toiduallergiat või toidutalumatust, andke sellest teada kliendisuhete spetsialistile või kasvatajale;
- kõikide rehabilitatsiooniteenusega seonduvate küsimustega võib pöörduda kas vastava erialaspetsialisti või rehabilitatsioonimeeskonna juhi poole;
- laste vaba aja tegevustega seotud küsimustele vastab tööl olev kasvataja, lapsehoidja või kliendisuhete spetsialist
OLLES
- ole teadlik, et asutuse ruumides ja territooriumil kehtivad majakorra reeglid;
- siseruumides kasutatakse vahetusjalatseid;
- oma tuba hoitakse korras;
- toitlustamine toimub vastavalt päevakavale, oma toidu soojendamine või säilitamine ei ole lubatud;
- toitlustamise eest tasutakse vastavalt toitlustaja poolt kehtestatud hinnakirjale;
- tubades ei tohi põletada küünlaid;
- tulekahju ja muude ohuolukordade tekkimisel tuleb sellest kohe informeerida personali;
- territooriumil on keelatud suitsetada ja tarbida alkoholi ning narkootilisi aineid;
- asutuse ruumides ei ole lubatud ilma eelneva kokkuleppeta pildistada ja filmida;
- magamisruumidest lahkudes tuleb kontrollida, et aknad ja uksed on suletud ning tuled kustutatud;
- materiaalse kahju tekitamisel hüvitab kahju tekitaja;
- lemmikloomade toomine asutuse territooriumile ei ole lubatud;
- teiste pildistamine ei ole lubatud;
- küsimuste puhul pöörduge asutuse töötajate poole.
Teenusel olles kasvataja vastutusel olevad kliendid:
- asutuse ruumidest ja territooriumilt lahkumine on lubatud ainult koos kasvatajaga;
- jalutamas ja veekogu juures viibides tuleb täita kasvataja või spetsialisti kõiki juhiseid;
- voodi tuleb päeval korras hoida, isiklikud esemed, kotid ja riided hoida vastavates kappides ja riiulitel;
- arsti poolt ettekirjutatud ravimid tuleb anda kasvataja kätte. Kasvataja jälgib ravimite manustamist;
- isiklike asjade eest asutuse personal ei vastuta, samas teeb kõik turvalisuse tagamiseks;
- mobiiltelefoni kasutamise kord lepitakse laste ja kasvataja vahel eelnevalt kokku;
- asutuse töötajad ei vastuta kaotatud või rikutud telefonide eest;
- raha ja väärtesemed (telefon, fotoaparaat, CD pleier jne) võib soovi korral anda kasvataja kätte;
- öörahu algab kell 22.00
MINNES
- annan kliendisuhete spetsialistile üle korras toa;
- täida vastav dokumentatsioon ja tasu arved vastavalt hinnakirjale;
- veendu, et midagi maha ei unune.
Head koostööpartnerid ja kliendid!
Tuletame Teile meelde, et teenusele tulles:
- Ruumi sisenedes desinfitseeri käed.
- Haigustunnustega (ka. nohu ja köha) lapsi/kliente teenusele ei lubata.
- Last teenusele tuues/viies vanemaid koridorist edasi ei lubata.
- Kui lapsevanem ei osale teenusel, soovitame vanemal lapse teenusel viibimise ajal oodata/jalutada õues.
- Kui laps või vanem on suunatud eneseisolatsiooni, siis palume sellest esimesel võimalusel teada anda.