fbpx

MAJAKORD OTEPÄÄL

TULLES

  • esitage teenuse saamiseks vajalikud dokumendid;
  • majutuse korraldab kliendisuhete spetsialist koostöös kasvataja või lapsehoidjaga;
  • juhul, kui Teil esineb toiduallergiat või toidutalumatust, andke sellest teada kliendisuhete spetsialistile või kasvatajale;
  • kõikide rehabilitatsiooniteenusega seonduvate küsimustega võib pöörduda kas vastava erialaspetsialisti või rehabilitatsioonimeeskonna juhi poole;
  • laste vaba aja tegevustega seotud küsimustele vastab tööl olev kasvataja, lapsehoidja või kliendisuhete spetsialist

OLLES

  • ole teadlik, et asutuse ruumides ja territooriumil kehtivad majakorra reeglid;
  • siseruumides kasutatakse vahetusjalatseid;
  • oma tuba hoitakse korras;
  • toitlustamine toimub vastavalt päevakavale, oma toidu soojendamine või säilitamine ei ole lubatud;
  • toitlustamise eest tasutakse vastavalt toitlustaja poolt kehtestatud hinnakirjale;
  • tubades ei tohi põletada küünlaid;
  • tulekahju ja muude ohuolukordade tekkimisel tuleb sellest kohe informeerida personali;
  • territooriumil on keelatud suitsetada ja tarbida alkoholi ning narkootilisi aineid;
  • asutuse ruumides ei ole lubatud ilma eelneva kokkuleppeta pildistada ja filmida;
  • magamisruumidest lahkudes tuleb kontrollida, et aknad ja uksed on suletud ning tuled kustutatud;
  • materiaalse kahju tekitamisel hüvitab kahju tekitaja;
  • lemmikloomade toomine asutuse territooriumile ei ole lubatud;
  • teiste pildistamine ei ole lubatud;
  • küsimuste puhul pöörduge asutuse töötajate poole.

Teenusel olles kasvataja vastutusel olevad kliendid:

  • asutuse ruumidest ja territooriumilt lahkumine on lubatud ainult koos kasvatajaga;
  • jalutamas ja veekogu juures viibides tuleb täita kasvataja või spetsialisti kõiki juhiseid;
  • voodi tuleb päeval korras hoida, isiklikud esemed, kotid ja riided hoida vastavates kappides ja riiulitel;
  • arsti poolt ettekirjutatud ravimid tuleb anda kasvataja kätte. Kasvataja jälgib ravimite manustamist;
  • isiklike asjade eest asutuse personal ei vastuta, samas teeb kõik turvalisuse tagamiseks;
  • mobiiltelefoni kasutamise kord lepitakse laste ja kasvataja vahel eelnevalt kokku;
  • asutuse töötajad ei vastuta kaotatud või rikutud telefonide eest;
  • raha ja väärtesemed (telefon, fotoaparaat, CD pleier jne) võib soovi korral anda kasvataja kätte;
  • öörahu algab kell 22.00

MINNES

  • annan kliendisuhete spetsialistile üle korras toa;
  • täida vastav dokumentatsioon ja tasu arved vastavalt hinnakirjale;
  • veendu, et midagi maha ei unune.

Head koostööpartnerid ja kliendid!

Tuletame Teile meelde, et teenusele tulles:

  • Ruumi sisenedes desinfitseeri käed.
  • Haigustunnustega (ka. nohu ja köha) lapsi/kliente teenusele ei lubata.
  • Last teenusele tuues/viies vanemaid koridorist edasi ei lubata.
  • Kui lapsevanem ei osale teenusel, soovitame vanemal lapse teenusel viibimise ajal oodata/jalutada õues.
  • Kui laps või vanem on suunatud eneseisolatsiooni, siis palume sellest esimesel võimalusel teada anda.